tisdag 10 januari 2012

Kom då alla mina små kycklingar

Okej alla mysslampor därute, det är dags att ta nästa steg. Som jag tidigare sa måste man hela tiden skaffa nya offer då de tenderar att tära för mycket på vederbörandets ego. Ledsen hundvalps-syndromet är inte attraktivt och inte heller vad jag var ute efter.

Min telefonbok är full av hoppfulla män som jag som mysslampa lite kan välja och vraka mellan. Och de ställer villigt upp sig på rad, en efter en, hoppfulla att jag kanske ger med denna gången. Att hans arbete inte vart förgäves och att det inte alls är något fel på honom. Nu ska han äntligen få ta båten i hamn tänker han efter jag hört av mig. Men icke, stackarn får ro och ro utan mål och utan hamn. Mys, mys och mera mys. Ständiga försök, ständiga misslyckaden. Till slut kryper han ut ur sovkammaren och väljer att se sig besegrad.

Men jag ska erkänna en sak, mysslampan börjar få nog. Mysslampan vill ha mer. Mysslampan ska bli CS= CharmSlampa. CS liknar MS väldigt mycket till sättet. A och O är att vara flirtig, söt och charmig och spela på dessa kort. Låta mannen vara man och hävda sig, skratta åt hans "roliga sidor" och hålla ögonkontakten, med en hand på hans arm när han talar om hans hårda förflutna. Det enda man som CS behöver göra är att vänta på inbjudan hem, som kommer på ett brev på posten och sedan luta sig tillbaka och njuta av kvällens händelseutveckling. Ta för sig och känna sig kvinnligare, flirtigare och charmigare än någonsin. Här hade dock en MS lutat sig tillbaka och mer eller mindre låtit vederbörande våndas, eftersom hon inte ville ha mer av kvällen än en sovplats och varm karl.

Till skillnad från Egoslampan flirtar Mysslampan och Charmslampan till sig sina offer utan att dömma dessa först (självklart krävs vissa meriter). Mys/Charm-slampan släpps lös för att locka/charma till sig sina offer (satsar alltid på män i kompisgäng) varpå Egoslampan sorterar ut vilka som är värda att satsa på. Spelet liknar sig lite good cop, bad cop, där vederbörande finner sig förtrollad av den sällsynta kombon och lätt öppnar upp för en spännande afton. Alltså är en MS, CS och ES perfekta kompanjoner i nattlivets djungel, då den enes trash är den andras treasure.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar