måndag 9 januari 2012

Jag vill se dig som Gud skapade dig

Nu är det väl dags att även jag presenterar mig, liksom min kompanjon gjort. Vi kan kalla mig Egoslampan. Man skulle kunna säga att jag är en medveten slampa, med andra ord, vill jag ligga ligger jag med den jag vill och jag gör det med stil. Allt som sker sker på mina villkor och inte med vem som helst.

Ni kan identifiera mig på krogen som den charmiga, roliga tjejen som inte är rädd att ta för sig på ett classy sätt. Jag är väldigt klipsk och låter inte någon leka med mig. Många skulle förklara mig som ett "porrigt prekto". Vill ni män ha ett kvart i 3 ragg är jag inte den ni ska satsa på.
Från minuten jag kommer in på stället är jag lik en svart änka, jag hittar min man och det är endast han jag ska spendera kvällen med. Väl medveten om mitt mål blir kvällen ett lätt uppdrag. Ni bör förstå att allt jag gör är med en väldig klass och icke något smaklöst runtliggande. Efter den kommande kärleksakten (för den kommer) ser jag dock till att göra klart för den utvalda att jag inte har planerat bröllop och barn med personen i fråga. Jag skulle våga påstå att jag älskar mig själv för mycket för att ha tid eller energi att lägga på någon annan

Ett exempel är mitt nuvarande byte (självklart inte i skrivandets stund) som jag ett upprepande gånger haft en fullspäckad natt med. Vi kan kalla honom Mr J.
Mr J är en välutbildad och framgångsrik man i sina bästa år. Varför jag inte har fattat tycke för honom är ett mysterium i sig, men det tar vi inte nu. Denna kära man har tagit många motgångar, men han gör det med rak rygg. Den senaste gången vi lindade våra svettiga kroppar runt varandra är ett bra exempel för att förklara hur Egoslampan fungerar.

Självklart möttes vi ute, och jag såg till att Mr J och co. kom till klubben jag och mina vänner befann oss på. En Egoslampa tar sig inte någonstans för en mans skull, nej nej! Då Mr J dök upp såg jag till att visa min uppskattning för att de mötte upp oss. Trevlig som jag alltid är pratade jag med gänget som dök upp, men förklarade att jag var tvungen att gå ett tag och försvann.

Vid kvällens slut blev det bestämt att Mr J och jag återigen skulle ha sällskap över natten. Jag säger med en glimt i ögat och en allvarlig ton "Visst kan vi göra sällskap men förvänta dig ingen frukost i morgon". Sagt och gjort, kl 09:00 väcker jag stackarn och ber honom gå. Jag följer honom till dörren och kysser honom hejdå. Efteråt somnar jag återigen gott i min säng nöjd med natten som varit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar