måndag 9 januari 2012

Crash and burn, live and learn

Låt mig presentera er för ett nytt fenomen, jag välkomnar mysslampan. Ser ni mig på krogen är jag den söta, flirtiga, oskyldiga, men framförallt charmiga tjejen som fnissar till alla dina "roliga" kommentarer. Detta är dock bara en fasad.

Jag  har själv agerat i rollen som mysslampa föregående år och samlat en hel del information i området. Jag utnyttjar män för dess närhet och sen är jag nöjd. Det blir inget tafsande och som högst några långsamma välsmakande kyssar. Då får man ständigt ut och leta kan tänkas? Icke, krypande kommer dom tillbaka. Förstörda och hoppas att nästa inbjudan ska leda till något mer. En mysslampa åker hem med vederbörande utan att någonsin idka samlag. 

En mysslampa charmar sina offer till de inte kan annat än fråga om jag ska med hem. Ett viktigt attribut hos en mysslampa är att aldrig någonsin själv bjuda hem. Genom att komma hem till mig kan de genast läsa av vem jag är genom min egendom, detta kan snabbt förstöra den karaktär jag under kvällen har spelat. Det finns inga bakomliggande faktorer som skapar en mysslampa. Det handlar helt enkelt om att det ibland är roligare att sova två än en.

Det håller inte med samma person ett längre tag då de förstör deras ego. Jag har upprepade gånger drabbats av krigsskadade män som inte förstått varför jag bara vill ha deras sosvsällskap. Bör tilläggas att jag aldrig träffar dem annat än som just sovsällskap.



Känner du igen dig? Återkommer lite senare då jag berättar hur ni ska hantera en kväll, om ni likt denna föredetta mysslampa inte är intresserad av någonting annat än en mans vikt på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar