tisdag 10 januari 2012

Hur du fångar ES's intresse

Jag vill nu göra en betoning på den första stavelsen i mitt namn, EGO. Detta ter sig även i sättet jag (och mina likasinnade) raggar alternativ blir uppraggade. Min kompanjon är tvärtom, därför känns det rätt att göra en jämförelse mellan oss båda. Bör tilläggas att bådas karaktärer visar sig ge bra resultat. Återigen ego.. Kommer det fram en förhoppningsfull man (som med all säkerhet har samlat mod i de senaste 10 min) är jag väldigt snabb på att göra min bedömning av individen. Denna bedömning avgör om du är ett potentiellt byte och allt hänger på om du klarar de test jag utsätter dig för. (Hur dessa test ter sig återkommer jag till i ett annat inlägg.) Allt handlar om de första 2 minuterna, dess är avgörande. Många blir bortsorterade redan här. Men klarar du dig inte, känn ingen skam, du ska ändå ha eloge då du vågade ta dig fram (även om det beror på ditt dumdristiga självförtroende). Jag lyfter min hatt för dig. Är det så att du inte klarar dig, eller helt enkelt inte får tummen ur din bakdel när du väl kommer fram, är det inte ovanligt att jag frågar om du ville något. Om inte (eller sättet du yttrade dig på var ointelligent eller totalt ointressant) känner jag mig fri att gå. Min tid är värdefull och jag kommer inte stå kvar och låtsas vara intresserad för att stryka DITT ego medhårs. Så tipset till er män som möter en egoslampa, var konkret! Stå inte och slösa tid på ointressanta historier om dig själv. Jag är aldrig otrevlig vid avvikelser, absolut inte! Jag är endast ärlig och konkret. För oavsett hur du tar det så gör jag oss båda en tjänst. Jag ger vederbörande en chans att finna en annan kvinna som uppskattar hans sällskap mer. För det finns alltid en stackare som spanat in dig med i samma stund hon ska sätta sina tänder i dig har du gått fram till någon annan (i detta fall mig). Men framförallt spar jag min värdefulla tid och kan istället lägga den på någon på min egna nivå. Ragga säkert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar